Objednat

PRODEJ NEMOVITOSTÍ V DOBĚ MĚNÍCÍHO SE REALITNÍHO TRHU - workshop pro makléře a manažery RK


 

Jaké změny přináší "trh kupujících" do práce makléře?

 

Doba, kdy se nemovitosti často prodávaly v podstatě za cokoliv obratem, nebo kdy se cena soutěžila, již odezněla. Zvyšující se úrokové sazby u hypoték a určitá nervozita na trhu jsou faktory, které budou mít (a mnohde již mají) vliv na prodejní ceny a obrátkovost prodeje. Proto je na místě přemýšlet, co by se mohlo/mělo v době měnícího se trhu dělat jinak.

Workshop zahrnuje to nejpodstatnější z tzv. náborové a prodejní fáze realitní činnosti, je zaměřen na praktická doporučení a činnosti práce makléře. Cílem je společně probrat možnosti prodejních aktivit a způsoby práce s prodávajícími i kupujícími, které mají přímou vazbu na obrátkovost prodeje - produkci makléře. To vše z pohledu roku 2022, kdy se trh začíná ochlazovat a kdy nebude celá řada věcí tak (snadná?), jak jsme byli poslední roky zvyklí.

 

Místo konání: Hadovka Office Park, Evropská 33A, Praha 6
Datum konání:
28. listopadu 2022 (prezence: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)
.
Místo konání: Hotel Avanti, Střední 61, Brno
Datum konání:
5. prosince 2022 (prezence: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)

 

Program:

1) Analýza realitního trhu a predikce vývoje, jak tyto výstupy argumentovat prodávajícím a kupujícím

2) Nábor zakázek při měnícím se trhu, náborové aktivity, principy účinného náborového jednání

3) Určení prodejní ceny, cenové mapy, srovnávací analýza tržní ceny, hodnota vs. prodejní cena nemovitosti (tzv. A-B-C ceny), práce s cenou

4) Pět základních konceptů při zprostředkování prodeje - které z nich budou nejvhodnější v době očekávaného poklesu cen a snižující se poptávky

5) Práce s prodávajícím při/po náboru zakázky, vyjednání reálné prodejní ceny, aktivity na podporu prodeje a jejich možné načasování

6) Prohlídky a prodejní jednání, jednání o ceně se zájemcem o nabytí, prodejní techniky a strategie obchodního jednání využitelé při náboru a prodeji nemovitostí

7) Placená práce s poptávkou, vydělávání s kupujícími a mnoho dalšího

 

Workshop by vám měl dát odpovědi na základní okruhy otázek:

JAK REAGOVAT na měnící se realitní trh z pohledu prodeje (ale i náboru) zakázek

JAK ZVÝŠIT (či udržet) PRODUKCI změnami při vlastním prodeji (a náboru) zakázek

 

Přednášející:

Petr Pavlíček / právník, CEO společnosti Gaudens s.r.o. Je dlouholetým lektorem a poradcem v oblasti realitního vzdělávání (soft i hard skills), v rámci své právní praxe je odborným konzultantem problematiky týkající se nemovitostí, veřejných dražeb a exekucí; v realitách podniká od roku 1993. Je členem Jednoty českých právníků, byl aktivním členem představenstva České asociace dražebníků a výkonným ředitelem České komory realitních kanceláří.

 

Organizační informace:

Protože je k dispozici pouze omezený počet míst, je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti proveďte v objednávkovém formuláři níže; přijaté přihlášky potvrzujeme na sdělený e-mail. Případné dotazy směrujte na tel. 602463386 nebo na info@gaudens.cz.

Účastnický poplatek ve výši 3.700 Kč + 21% DPH (celkem 4.477 Kč) zahrnuje rovněž studijní materiál (v tištěné podobě - 20 stran); možnost individuálního stravování v místě. Dispozice pro platbu - č.ú.: 19-5607090287/0100, v.s.: IČO objednatele. Daňový doklad o provedené platbě (faktura) bude objednateli zaslán na sdělený e-mail po připsání platby.

Každému účastníkovi bude vystaven Certifikát o absolvování kurzu.

 

Pokud máte zájem o realizaci této akce pouze pro vaší realitní kancelář, kontaktujte nás na info@gaudens.cz nebo na tel. 602 46 33 86.

TOPlist

Brno: Hotel Prometheus, Hudcova 78, Brno (www.hotel-prometheus.cz)
Datum konání:
22-23. července 2014 (prezence: 8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 16.30)



Objednávka

This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

AntiSpam

Obchodní podmínky
a zásady ochrany osobních údajů
jsou k dispozici ZDE >>>