
Manažerská akademie - první "dvouden" - moduly 1.4 a 2.4
Znáte to sami - někdy i ty nejmenší změny v práci makléřů mají ten nejzásadnější vliv na jejich obchodní výsledky. A stejně je to i z pohledu vedení - i malé změny v procesech nebo v kompetencích mohou mít velký vliv na celkovou profitabilitu Vaší realitní kanceláře.
Místo konání: | Hadovka Office Park, Evropská 33A, Praha 6 |
Datum konání: |
22-23. října 2025 (program: 9.00-16.30)
|
1. den: Co musí mít dobře vedená realitní kancelář
- Pracovní procesy a kompetence makléřů
- Nábor a vedení makléřů
- Styl vedení, porady, mentoring
- Pravidla kanceláře a spolupráce s klienty
2. den: Jak mají makléři pracovat, aby měli výsledky
- Nábor zakázek, práce s doporučeními
- Exkluzivní zakázky a jejich obhajoba
- Práce s poptávkou, prodejní koncepty
- Techniky komunikace a uzavírání obchodu
Přednášející:
Petr Pavlíček / právník, CEO společnosti Gaudens s.r.o. Je dlouholetým lektorem a poradcem v oblasti realitního vzdělávání (soft i hard skills), v rámci své právní praxe je odborným konzultantem problematiky týkající se nemovitostí, veřejných dražeb a exekucí; v realitách podniká od roku 1993. Je členem Jednoty českých právníků, byl aktivním členem představenstva České asociace dražebníků a výkonným ředitelem České komory realitních kanceláří.
Organizační informace:
Protože je k dispozici pouze omezený počet míst, je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti proveďte v objednávkovém formuláři nebo na info@gaudens.cz; přijaté přihlášky potvrzujeme na sdělený e-mail.
Účastnický poplatek za dvoudenní kurz (moduly 1.4 a 2.4) ve výši 8.700 Kč + 21% DPH (celkem 10.527 Kč) zahrnuje studijní materiál (v tištěné i elektronické podobě) a občerstvení; možnost individuálního stravování v místě. Dispozice pro platbu - č.ú.: 19-5607090287/0100, v.s.: IČO objednatele. Daňový doklad o provedené platbě (faktura) bude objednateli zaslán na sdělený e-mail po připsání platby.
Každému účastníkovi bude vystaven certifikát o absolvování kurzu.