Objednat

STAVBY A JEJICH TECHNICKÝ STAV V REALITNÍ PRAXI


Jak se správně orientovat v technické stránce nemovitostí a jak předcházet odpovědnosti prodávajících a RK z vadného plnění

 

 

Workshop Vám poskytne důležité a praktické informace týkající se nemovitostí - staveb a jejich technického stavu, které je potřeba znát při zprostředkování prodeje bytů a rodinných domů (resp. obecně při realitní činnosti).

Seznámíte se s technickými zásadami podle typu staveb, dostanete doporučení, na jaké konkrétní věci se při a po náboru zaměřit, jak v inzerci správně popsat prodávanou nemovitost, aby kupující dostali úplné informace, jak chránit prodávající (a ostatně i sebe) při stavebně-technických problémech, probereme inspekci nemovitostí a mnoho dalšího.

 

 

Místo konání: Hadovka Office Park, Evropská 33A, Praha 6
Datum konání:
úspěšně zakončeno (prezence: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)
.
Místo konání: Hotel Avanti, Střední 61, Brno
Datum konání
úspěšně zakončeno (prezence: 8.30-9.00; program: 9.00-16.30)

 

 

Program akce:

1) Stavební minimum a stavebně-technické pojmy, jak číst v projektové dokumentaci, stavební pojmy realitní nabídky (inzerce), energetická náročnost a pod.

2) Jak se správně orientovat v technické stránce nemovitosti, z čeho je stavba postavená, druhy staveb, součásti a příslušenství, septik, jímky, kanalizace atd.

3) Na co je důležité se zaměřit při náboru ve vztahu k typu, stáří a stavu nemovitosti; co např. znamená, když je stav objektu po kompletní rekonstrukci nebo po částečné renovaci; proč je důležité věnovat zvýšenou pozornost tomu, jak je nemovitost popsána v inzerci.

4) Jak správně identifikovat rizikové faktory, nejčastější vady ve vztahu k typu a stáří nemovitosti, spodní stavby, podkrovní vestavby, inspekce nemovitostí.

5) Když zjistí vady až nabyvatel - mimosoudní a soudní řešení sporů ohledně technického stavu a vad nemovitostí, zjevné a skryté vady, zkušenosti a praxe, poslední judikatura.

 

 

Přednášející:

Petr Vencl - předseda Asociace inspektorů nemovitostí

Ve stavebnictví se pohybuje od roku 2004, od roku 2007 je členem týmu znalecké kanceláře DEKPROJEKT. Od roku 2010 se aktivně podílí na vývoji metodiky inspekcí nemovitostí, od roku 2019 je vedoucím oblasti NEMOPAS.

 

 

Organizační informace:

Protože je k dispozici pouze omezený počet míst, je třeba se předem registrovat. Rezervaci své účasti proveďte v objednávkovém formuláři níže, přijaté přihlášky potvrzujeme na sdělený e-mail.

Účastnický poplatek ve výši 3.300 Kč + 21% DPH (celkem 3.993,- Kč) zahrnuje studijní materiál a občerstvení; možnost individuálního stravování v místě. Dispozice pro platbu - č.ú.: 19-5607090287/0100, v.s.: IČ objednatele. Daňový doklad o provedené platbě (faktura) bude objednateli zaslán na sdělený e-mail po připsání platby.

 

Máte zájem o realizaci této akce pouze pro Vaší kancelář, nebo potřebujete individuální konzultaci? Kontaktujte nás na info@gaudens.cz.


úspěšně zakončeno (prezence: 8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 13.30)
.
Pokud máte zájem o konzultace týkající se GDPR nebo o realizaci tohoto semináře pouze pro vaší kancelář, kontaktujte nás na tel. 602684968 nebo na info@gaudens.cz.



Objednávka

This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

AntiSpam

Obchodní podmínky
a zásady ochrany osobních údajů
jsou k dispozici ZDE >>>