Objednat

Budování a vedení realitního týmu - workshop pro majitele a manažery RK


 

Znáte to sami - někdy i ty nejmenší změny v práci makléřů mají ten nejzásadnější vliv na obchodní výsledky celé RK...


Tento workshop zahrnuje to nejpodstatnější, s čím se majitelé realitních kanceláři a manažeři týmů setkávají a potýkají při budování a vedený týmu makléřů. Cílem tohoto pracovního setkání je společně probrat okruhy práce související s vedením makléřů, které mají přímou vazbu na fluktuaci makléřů a obrátkovost prodeje - produkci makléřů a týmů. Prostor bude rovněž věnován náboru makléřů a jejich zaškolení, procesům v kanceláři, kompetencím makléřů atp.

 

Místo konání: Hadovka Office Park, Evropská 33A, Praha 6
Datum konání:
24. ledna 2019 (prezence: 8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 16.30)
.
Místo konání: Hotel Slavia, Solniční 17, Brno
Datum konání:
7. února 2019 (prezence: 8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 16.30)

 

 

Program:

1) Pracovní procesy a kompetence makléřů (volnost OSVČ vs. pevně stanovená pravidla kanceláře)
2) Nábor makléřů, personalistika (aktivity manažera RK ve vztahu k náboru makléřů, pracovní pohovor)
3) Zaškolení, mentoring, vedení týmu (tzv. manažerský a makléřský styl zaškolení a řízení, motivace)
4) Porady - denní, týdenní, individuální (význam a obsah, základní manažerský nástroj pro ovládání RK)

Workshop by Vám měl poskytnout odpovědi na tyto okruhy otázek:

  • JAK VYBUDOVAT TÝM samostatných a výkonných makléřů ÚČINNÝM ZAŠKOLENÍM nováčků
  • JAK a KDE získávat nové spolupracovníky bez přetahování mnohdy neúspěšných makléřů konkurenci
  • JAK ODHALIT OBCHODNÍ A PROFESNÍ PŘEDPOKLADY makléře před jeho nástupem
  • JAK SI UDRŽET KVALITNÍ a produktivní makléře a JAK NEPŘICHÁZET o nadějné nováčky
  • JAK ZVÝŠIT PRODUKCI makléřů a týmu s využitím mentoringu, firemních porad a statistik
  • a mnoho dalšího...

 

Přednášející:

Petr Pavlíček - právník, CEO společnosti Gaudens s.r.o. Je dlouholetým lektorem a poradcem v oblasti realitního vzdělávání (soft i hard skills), v rámci své právní praxe je odborným konzultantem problematiky týkající se nemovitostí, veřejných dražeb a exekucí; v realitách podniká od roku 1993. Je členem Jednoty českých právníků, byl aktivním členem představenstva České asociace dražebníků a výkonným ředitelem České komory realitních kanceláří.

Organizační informace:

Protože je k dispozici pouze omezený počet míst, je třeba se předem registrovat. Rezervaci proveďte v objednávkovém formuláři nebo e-mailem na info@gaudens.cz. Přijaté přihlášky potvrzujeme elektronickou poštou (příp. dotazy zodpovíme na tel. 602 684968).

Účastnický poplatek ve výši 2.950 Kč + 21% DPH (celkem 3.569,50 Kč) zahrnuje studijní materiál (35 stran v tištěné podobě) a občerstvení; možnost individuálního stravování v místě. Dispozice pro platbu - č.ú.: 19-5607090287/0100, v.s.: IČO objednatele; při naplnění kapacity je rozhodný termín úhrady. Daňový doklad o provedené platbě (faktura) bude objednateli zaslán na sdělený e-mail po připsání platby.

Každému účastníkovi bude vystaven CERTIFIKÁT o absolvování "Manažer realitní kanceláře".

 

Doporučujeme Vaší pozornosti eBook pro realitní makléře >>>

 

Kalendář nejbližších akcí pro makléře a manažery RK - realitní kurzy >>>

TOPlist

Pokud máte také témata či okruhy týkající manažerské práce v RK, které byste chtěli společně na semináři probrat, dejte mi prosím do pátku zprávu na info@gaudens.cz



Objednávka

This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

AntiSpam

Obchodní podmínky
a zásady ochrany osobních údajů
jsou k dispozici ZDE >>>

Partneři