Objednat

Seriál - Tipy pro podporu realitního byznysu


Seriál odebírá již 7.431 RK

Ve dvoutýdenních intervalech zde pro naše klienty z řad realitních kanceláří a samostatně podnikajících makléřů uveřejňujeme vždy jeden praktický tip týkající se konceptů a strategií obchodního jednání v realitách, prodejních technik či konkrétních pracovních postupů, které mají přímou vazbu na obchodní  výsledky.

 

 

Tip č. 2/31:

Proč někteří klienti nechtějí prodávat přes RK?

Také jste si někdy položili tuto otázku, když se při vašem náborovém jednání prodávající bránil uzavření zprostředkovatelské smlouvy? Někteří prodávající jdou ve svém přesvědčení tak daleko, že se s makléřem ani nechtějí sejít...

Otázka tedy zní: Proč někteří prodávající nechtějí realitku?

Odpovědí (argumentů) bude jistě celá řada, většinou však budou pouze zástupné:

„Nechci se vázat, protože si to chci prodat sám.“
„Tak to svým klientům nabídněte a když to někdo bude chtít koupit, rád vám provizi zaplatím. Ale teď vám vážně nic nepodepíšu.“
„Mám špatnou zkušenost, už jsem to v realitce měl a opravdu již nikdy více.“
„Můj známý mi říkal, ať hlavně nic nepodepisuji.“
„Takovou provizi? To jste se zbláznili, to si to fakt raději prodám sám.“

Na takové a podobné námitky umí každý makléř nalézt celou řadu zaručených argumentů. Ale jak jistě znáte i ze své zkušenosti, dost často to nezabere.

Otázka totiž zní: Proč někteří prodávající opravdu nechtějí realitku?

Je to tím, co vám při náborových telefonátech či jednáních sdělují? Nebo spíš proto, že někteří prodávající vlastně nevědí, v čem jim při prodeji může být realitní kancelář přínosná? Kdyby totiž vaší přidanou hodnotu znali, nedebatovali by třeba tolik o výši provize, formě zprostředkovatelské smlouvy atp.

Co je lepší: Zodpovídat zástupné námitky prodávajících typu „nechci nic podepsat“, které makléře nikam neposunou? Nebo s klientem probrat, proč by svůj objekt mohl prodat díky vám za maximum peněz a rychleji? Někteří makléři např. s úspěchem používají „ošklivě manipulativní“ dotaz na prodávajícího: „Počkejte, tomu nerozumím, jak jinak jste to chtěl prodávat než přes realitku?“.

Neříkají vlastně svými námitkami prodávající „mezi řádky“: „Nechci s vámi spolupracovat, protože nevím, co přesně si za vaší provizi kupuji.“?

Co můžete udělat pro to, aby při vašich náborech prodávající pochopili,
proč přesně by s vámi měli při prodeji spolupracovat?

Tento díl ke stažení ZDE >>> Tipy pro podporu realitního byznysu

  • Souhlas k využití autorských práv:
Tento "Tip pro podporu realitního byznysu" můžete bezplatně přetisknout nebo zveřejnit za předpokladu, že na jeho konci uvedete následující uvedení copyrightu a zdroje: © Copyright Gaudens s.r.o., www.gaudens.cz

 

 

Kalendář nejbližších veřejných realitních kurzů k dispozici ZDE >>>

 

Máte zájem o tipy pro podporu realitního byznysu?

Objednat je můžete formulářem viz. níže - každý druhý týden pak získáte jeden díl ze série Tipů na Váš e-mail (pokud jste od nás již obdrželi výše uveřejněný díl, nemusíte nic objednávat - další Vám budeme i nadále zasílat automaticky). Nebo prostě sledujte naše stránky www.gaudens.cz - každý druhý týden zde naleznete aktuální Tip.

Pro dotazy nás neváhejte kontaktovat na +420 602 684 968 nebo na info@gaudens.cz.

TOPlist

12.9. - Právo a nemovitosti v realitní praxi - smlouvy a paragrafy, www.gaudens.cz/pravo

13.9. - Budování a vedení realitního týmu, manažerský workshop, www.gaudens.cz/tym

18-20.9. - Realitní akademie - nábor, prodej, prodejní techniky, www.gaudens.cz/akademie




Objednávka

This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

AntiSpam

Obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů jsou k dispozici ZDE >>>

Partneři